دانلود گزارش کارهای آزمایشگاه انتقال حرارت


گزارش کار های آزمایشگاه انتقال حرارت

عنوان گزارش کار

حجم فایل

(MB)

دریافت فایل

هدایت حرارتی

1.24

دانلود

 

انتقال حرارت جابجایی

1.22

دانلود

 

انتقال حرارت تششعی

0.558

دانلود

 

مبدل حرارتی

1.34

دانلود

 

بستر روان

0.89

دانلود


****رمز فایل ها جهت دانلود 123 می باشد.***

نظرات 5 + ارسال نظر
fateme شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام و خسته نباشید.ممنون بابت گزارشکارایی که در اختیار عموم گذاشتین.عاااااااااااااااااااالی بود جز معدود وبلاگهایی هست که بدون دردسر میتونیم چیزی که نیاز داریم دانلود کنیم

امیدوارم که مفید واقع شده باشن

javan شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 01:21 ب.ظ

از زحمات شما مچکرم

ممنون... کار خاصی انجام ندادم

نسا چهارشنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1394 ساعت 05:53 ب.ظ

سلام خدا خیرتان بده کار من رو راحت کردین در به در دنبال گزارشکار حرارت بودم تا اینکه اینجا پیدا کردم مرسی

خواهش میکنم

پگاه پنج‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 01:33 ق.ظ

مررررررررسی خیلی عالی بود واقعا استفاده کردم

خواهش میکنم

ناهید جمعه 3 آذر‌ماه سال 1396 ساعت 10:57 ق.ظ

سلام چرا دانلود نمیشه؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد